Friday, August 28, 2009

她的结婚。婚礼

Hmmm... today is 28.08.2009...
Her wedding is on 28.11.2009...
Exactly 3 months later...
I purposely let this piece of blog to appear here by today....
Is it a very good arrangement? hehehehe...

今天是28.08.2009,她的婚礼在28.11.2009,刚刚好三个月....
我特地做这个安排让这一篇出现在我的部落格,是不是很妥当啊?
呵呵呵呵....


Hmmm... I am the Maid of Honor (MOH) of her...
I promised her before that I will look the best as of now during her wedding day...
That is why I am soooo hardworking in keeping fit... on diet...
I seldom break my promise to anyone... and I hope for this time also....

嗯,我是她指定的伴娘....
我曾经答应了她,我会尽力把自己弄的到现在为止,自己最漂亮的时候了...
这就是为什么我一直拼命的要瘦下来....
我通常都不食言,所以希望这一次也不例外~~~

以下是她的结婚网址....
Lovey Dovey You & Me

找一找我和她的照片,我们好像很久没有合照了....
这张应该是我有的最新的了....



No comments: